Saritul pe trambuline este promovat ca fiind una dintre cele mai eficiente activitati fizice pe care o poti face! Chiar si NASA este de parere ca” exercitiile de rebound (sarit pe trambulina) sunte cele mai eficiente si eficace forme de exercitiu dezvoltate de om”. Saritul pe trambulina este un exercitiu cu impact minimal care tonifica musculatura si imbunatateste coordonarea.

Fitness Cardiovascular

Intr-un studiu realizat de NASA s-a demonstrat ca 10 minute de sarit pe trmbulina iti ofera un exercitiu cardio mai eficient decat 33 de minute de alergat. Saritul pe trambulina stimuleaza fluxul in organism si ajuta la eliminarea toxinelor din organism mai eficient.

Coordonare si agilitate

Saritul pe trambulina te ajuta sa iti imunatatesti coodronarea si echilibrul. Inveti sa iti controlezi coodonarea bratelor si picioarelor in timp ce sari si sa iti ajustezi pozitia corpului in aer. Dezvoltarea coordonarii si a abilitatilor motorii va pot ajuta in orice alt sport care necesita coodronare mana-ochi sau coordonare in general.

Antrenament cu un imact minim

Desi saritul pe trambulina ofera muschilor si oaselor un antrenament destul de intens, aproximativ 80% din socul sariturii este absorbit de saltea. Spre deosebire de jogging, saritul pe trambulina ofera organismului un antrenament complet, cu impact minim asupra incheieturilor, in special asupra gleznelor si genunchilor.

Tonifiere musculara

Saritul pe trambuline ajuta la tonifierea musculara si la reducerea tesutului adipos din organism. Practicarea in mod regulat a acestui sport ajuta la reglarea posturii si la dezvoltarea unui sistem muscular sanatos. In momentul in care sariti pe trambulina, atat muschii abdomenului cat si cei ai spatelui sunt in permanenta angrenati in miscari.

Ameliorarea sanatatii intregului organism

Saritul pe trambuline in mod regulat poate ajuta la cresterea ratei metabolice si ajuta organismul sa arda mai repede calorii. Ca rezultat al fortelor ce actioneaza asupra organismului in momentul in care sariti pe trambulina, celulele devin mai puternice, ajutand la o imbunatatire a intregului sistem imunitar.

Relaxare

Saritul pe trambuline poate ajuta la combaterea depresiei, anxietatii si stresului datorita endorfinelor eliberate de creier in momentul in care sariti. Pe termen lung, saritul pe trambulina va ajuta sa va relaxati, sa aveti un somn mai linistit si in final sa aveti mai multa energie.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailFacebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather